Stronger than yesterday

I sista stund beslutade jag mig för att följa med anna och linnea och träna.
Det var jobbigt, men gick ändå bra för att fortfarande inte vara helt återställd efter förra veckans förkylning.
Efteråt promenerade jag och linnea hem, vilket blev dagens trevligaste halvtimme.

Det är inte klokt vad fort kvällarna går när man slutar halv fem i skolan. Man hinner verkligen ingenting.
Jag har iallafall räknat lite matte ikväll, men jag skulle ha behövt gjort så himla mycket mer.
Den här veckan är verkligen helvetesveckan riktigt...

Tisdag: NP i MaB, deadline på en uppgift i nya medier, redovisning av psykologiskt experiment
Onsdag: Deadline att skriva för barn
Torsdag: NP Muntligt i EngB, NP i tyska, skrivning i svC
Fredag: Prov i psykosocialt arbete

Man är ju inte jaralous ialleeefallleeeeee...

Längtar efter fredag eftermiddag så in i fan så in i helvete!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är snygg Martin :D

Det ska bli så jävla skojj. Öltältet är vårt ;)

2009-05-12 @ 12:29:44
URL: http://emmasofiaolknuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0