Du sa vi måste lämna våran småstad

Aktuellt äääääääär att PC hade bal igår, jag och Malin lagade middag tillsammans, Vattenkriget på skolan har börjat och det känns som att man ger sig ut på ett minfält varenda gång man ska ta sig från skolan till sporthallen utan att bli blöt. Jag blev dock attackerad från fyra olika håll igår varav jag träffades av en precis när jag sprang genom dörren. Aktuellt är också att i princip hela Östersund var på marité igår kväll. Det var första gången jag var där och jag måste säga att jag gillade verandan dem hade där, men personalen sög dase. Otrevligare människor får man leta efter. Riktigt roligt att träffa Jimmy och Gustav igen dock! Förfesten hemma hos Linnéa var jävligt nice med mycket flickor och drömmar om forum. Hörde att stugan var bokaaaaaaaad!

Idag ska jag ta itu med min lägenhet som håller på att förfalla. Sen vet ni, blire till att packa, möta upp Olivia och ha världens trevligaste kväll på resande fot.  du sa vi måste överleva stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0