Watch out!

Shit. Klockan börjar närma sig halv ett. Jag kom hem för drygt en timme sedan. Detta har varit en minst sagt hektisk dag som började redan klockan halv åtta imorse. Sedan dess har det inte varit en lugn stund.

Jag har som tidigare nämnt serverat på mösspåtagningsbalen ikväll. Jag spillde vin i tallrikar, jag tappade mat, bestick flög och tillslut låg gästerna på min sida över varandra för att undvika att kanske få rester i huvudet eller på axeln eller någon annanstans. Men det satt en liten ängel vid mitt bord som sa när jag kom ut igen för att ställa i ordning den oreda jag ställt till med, "duuu, jag tycker du är jätteduktig." Dagens mest behövliga kommentar, tack för den helt enkelt!

Nemeeeeeeeeen, det har varit en trevlig kväll. Man blir alldeles lycklig av alla studenter. Deras lycka smittar helt klart av sig och fast att det svider till lite när de skriker "vem vill gå i tvåan nu?" så gör det inte så mycket, för den som spar, han har..

Studenten 2010 - när annars?!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0