All these things that i've done!

I förrgår kväll stod Olzn för underhållningen/sällskapet.
Vi satt nere hos honom, drack captain och lirade gitarr.
Förflyttade oss så småningom till mitt fönster. Riktigt
skönt måndagshäng bjöds det på!

Gårdagen blev en rätt så soft dag i skolan då alla lektioner
utom två blev inställda. Så fort man sagt hej då till Riitta tog
jag apostlahästarna till skolgatan 10, där jag inte varit på så
lång tid att jag inte längre minns huuuuuur pass längesen det var.
Hade ett par mysiga timmar med min Lisa innan jag tog bussen hem.
Hemma vart det mys med film. Me liiike


Om 30 minuter ska jag och Lasse ut och köra enkelriktat.
Yay

Förresten, är Sunqen och Sara ovärdeliga. Puss för det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0