CPsöndag

Igår gick jag på stan med Sara och nåt sjukt inträffade.
En kappa som jag suktat efter alldeles förgäves i flera
månader, men som inte funnits i min storlek... fanns
helt plötsligt. Dessutom fick jag den för halva priset utan
egentlig anledning. Jag menar att det inte var på rea på riktigt.
Såeeeeee, efter att ha gjort det fruktansvärda kapet så slog
jag på med ett par skinnvantar från gina också som kostade
liiiiite för mycket. Men å andra sidan fick jag dom gratis med
tanke på kappköpet så... Det var en bra dag helt enkelt som
blev ännu bättre efter mys hos Kibän och slutligen en lugn
skön hemmakväll i byn.
Denna dag har varit sämre måste jag säga. Tråkigt väder
och skoldepression. Alla har ju inte det lika bra som Edvin
som hittar hundralappar i gamla byxfickor.. Nej, somliga
har det ju bra.

Om en eller flera timmar bär det iallafall av mot staden
tillsammans med Marie och Yves. Förhoppningsvis kan
dom få mig på bättre humör.


CIAO


Kommentarer
Postat av: Anonym

marta! köpte du tumvantarna? isf, BAJS! jag älskaaar dom. även jag funderar på att investera i ett par. värt väl?

2009-11-15 @ 18:44:02
URL: http://mrsjo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kappan var som skänkt från ovan! Hallelujah

2009-11-16 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0