Helgen

Har varit fin.

Fredag - timtal på stan. förgäves. annag räddar. fix och sen ankomst till mitt k's födelsedagskalas. skämmes. g3. mrvain iknowyouwantme och dumdadum på löpande. dans till stängning. saknade danstjejer på donken. hem & vända, säga hej kram. hem igen & somna till min del av stan.

Lördag - Pundare och fnask, dårar och patrask väckte mig i tanken. väckte därför emil. tacolunchade med matildha anna och jannica, mina fina mysisar. styrde hem till sara. drack te & trivdes som alltid. vårt k kom, jag & vårt k gick hem till henne, duschade & blev less. åkte stadsbuss i en timme, rökte & kramades med kusin.
drinkar, florence & karin räddade en förjävlig kväll & alex fick mig att sova gott.

Söndag - längre sovmorgon. längre än så har man inte kommit. planen är iallafall att städa nu, träna sen, därefter julemys i byskogen. 22.00 äre PH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0