I was a pretty young girl once

Godkväll folks.
Nu är det tydligen vinter i stan och då ska man tydligen bli blöt om fötterna, frysa händerna av sig osv osv.
Men jag försöker att inte vara bitter utan fokuserar på att jag faktiskt kan springa inomhus, tända ljus och dricka glögg, äta pepparkakor och se på film som jag och Emil gjorde ikväll och annat.
Jag hade ju som vanligt stora planer på att plugga idag, men se det orkade jag inte börja med. True romance hos E kändes mycket mer lockande. Äntligen fick jag se den, efter ungefär 1.5 års väntan. Tur den var bra säger jag..

Nu är jag hemma hos Kibän och har precis kvällsfikat. Blev tvungen att springa hit när Emil påminde mig om att han inte hade någon tv & ph började om inte mindre än en kvart.. gaaah. Det var såklart lika bra som vanligt. Love it.

"Vill du se min navelpiercing?"

Nej nu ska jag nog borsta tänderna och krypa till sängs med bruden min, och ångra att jag inte tagit vara på tiden på "rätt" sätt. Men var det nåt jag sket i just nu så var det väl det.. Skolan är till för att skjutas på. Eller nåt.

Imorgon bitti är det julkalender. Ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0