På dödsbädden

Slutet är nära. Snart stannar mitt hjärta.
Men jag ska dö med datorn i knäet har jag bestämt.
Här kommer ett snabb-testamente för en del värdefulla
grejer som jag vill att en del värdefulla personer ska ha.
Resten av mina ägodelar kan ni lotta ut bäst fan ni vill..

Alex: Det enda konstverk jag någonsin gjort. Varsee
Annie: Min vita fina opel, här fåru
Beccy: Tillgång till mitt bankkonto - köp dig choklad
Emil: Du får mitt leg så du kan köpa dina egna cigg
Landin: Du får mitt jobb
Eberskoug: Du får min längd
Kibän: Du får alla mina skor, vare sig du vill ha dom eller ej
Edvin: Min lägenhet är din lägenhet
Pappa: Du kan få tillbaka din hood-tröja. Och en puss
Mamma: Mitt spotify-inlogg
Olle: Mina ligg, hehehe
Olzn: Det som finns i frysen

PUSS på er andra.
c u in heaven


Kommentarer
Postat av: olle

hahaha, ofta dina ligg. du kommer inte dö punkt

2009-11-11 @ 22:40:17
Postat av: sandy

:'(

2009-11-12 @ 11:23:30
Postat av: klibb

hahaha, bästa blogginlägget på länge

2009-11-12 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0