2/5

Har jag berättat om min nya kurs?
En kurs i positivt tänkande som jag började igår morse.
Ja, den ligger på sovmorgonen..
Den verkar hur som helst ganska bra
och varje kväll ska jag skriva vilken sinnesstämning jag haft under dagen..

Jag fick G på religionsprovet.
Jag körde rakt fram vid trafikljusen fast jag blinkande till höger........det var ju dit jag skulle.
Sen skolkade jag - göra ny header på bloggen kändes roligare!
Kommer upp så fort Emil har köpt en dator... :D

Om en timme ska jag göra en intervju, sen ska jag skriva ihop helvetet så gott jag kan.

& inatt sover jag inte ensam. inte inatt heller ska jag väl säga.
hihi
marie kan vara nyfiken


gissa sinnesstämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0