Aha

Igår var det halloweenfirande som stod på agendan.
Tillslut blev det alltså så.
Prestberg kom och hälsade på mig efter jag gjort
riskettan vilket resulterade i att vi bestämde oss för
att äta middag på Goa tillsammans Kibän och Johanna.
Dock slutade det med att jag och Kibän åt medan de andra
ölade. Ja, inte bara Johanna och Prestberg alltså utan Olzn och
gänget var också med!
Förfest hos Olzn blev det sen, och slutligen en sväng förbi g3 innan
vi landade på marité, precis som alla andra..
Taskig musik som vanligt och mycket/tråkigt folk, soooooooom vanligt.
Hade iallafall jävligt roligt påväg hem trots att fötterna värkte.
Med Edvin och Lindholm kan det aldrig gå fel!

Denna lördag började man med att städa lägenheten, fortsatte med
frukost på bylla med Lindholm och grabbarna. En biltvätt och ett telefonsamtal
senare hade man nått ett tomt hus i Myre. Jag och pullan har ägnat hela dagen
till ingenting alls, och kvällen har bestått av underbar middag och dansbandskampen.
Per fucking jävla gunnarz är lite gudomliga. Synd de inte gick vidare..

Nu ska jag återgå till 40 days & 40 nights

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0