Brrrr

Hej och hå, detta är alltså livet.
Känns fortfarande som jag famlar i mörker.
Idag efter skolan tog jag, emil och kibän en
promenad till kvantum. Väl hemma igen
lagade vi omelett med korv och paprika,
vilket var huuuur gott som helst en kylig höstmåndag.

För övrigt så har min vackraste babe, ms S. Eberskoug
tagit detdär jävla rosa kortet idag!!!!!!!!!!!!! Hur grymt är
inte det då?! Det firas i skrivande stund med tårta på frösön,
om jag inte är helt ute och cyklar. Och bara för att jag är
sämst och har noll karaktär alls, förbjöd jag mig själv att deltaga.
Vi firar istället med kvalletid på stan imorgon, bara hon & jaaag!
Ser jag svinmycket framemot.
Nu smsar preep, så antagligen kommer han hit på en kopp te.

PLUGGA NÄR?! HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0