du har inte en aning

Vilken jävla dag..och vilket humör sen!
Allt gick väl åt helvete redan då jag halkade på bron hemma i Oviken imorse, sen
har skiten bara flutit på.. Efter skolan sprang jag hem till mr E, enda stället på jorden och
en av de få killar i välrden som kan få mig på bättre tankar. Efter en röjk och lite hollywoodfruar kom
eilert också!

När det vart middagsdags knatade vi hem till mig, inte eilert dock. Vi åt mat, sedan kom tre stårser te!
En tur på Maxi väntade och kvalletid med världens finaste. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner hos O.

Hööörs, hoppas på en bra dag imorgon.

ps. fick iallafall tillbaka både nycklar, plånbok och hela köööre idag! GUD FINNS ALLTSÅ


Kommentarer
Postat av: annie

fick du tillbaka det?! aah, gud finns! :D

2009-10-07 @ 22:39:52
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida
Postat av: sandy

älskade vän, säg inte att du börjat röka?

sluta upp med dumheterna vännen!

Du är för värdefull att förlora i förtid!

2009-10-07 @ 23:12:17
URL: http://swinberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0