Careful, 'cause you might just get your wish

Åh, vilken härlig dag detta har varit!
Jag och Anna brummade till stan vid elvatiden i förmiddags
för att uträtta lite ärenden innan avresan på fredag!
Och som jag uträttade..mja, i sällskap med Olle alltså!

Köpte ett par shorts och en jacka från monki, en tubsjal från gina, två bikinis och en kjol från h&m, en klänning från bikbok, ett par skor från dinsko och en ryggsäck från intersport. Och så lite alvedon då, kan ju vara bra och ha tänkte jag.. he he

Framåt middagstid åkte jag till herrn i Åkeräng en sväng. Blev dock inte allt för långvarig så sen jag kommit hem har jag lagat lite middag och samtalat med världens finaste Saris! Ooooooooch prövat mina nya kläder såklart, fnizZzz

Nu, lite mer Robyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0