'Cause you're always soulful.

Någon sovmorgon imorse var det inte att tala om.
Nej, istället var man uppe strax efter åtta för att hinna
med en dusch innan jag skulle iväg och prova linser.
Och så helt plötsligt när man står där i duschen bankar
det på dörren. Och där utanför står världens finaste
kille som bara kommit för att väcka sin trötta tjej.
Hur sött?
Så då fick man ett par pussar och frukost på sängen
vilket inte var den osoftaste början på fredag den 13:de så att säga..

Sen då? Sen har man fan varit innanför Icas väggar i alldeles för jävla
många timmar enligt min mening. Tillslut kunde jag knappt varken
prata eller tänka, sitta eller stå. Varit igång alldeles för länge med andra ord.

Men sedan jag kom hem fick man ny energi och numera ligger alla mina tillhörigheter
i antingen små lådor eller i högar på golvet. För imorgon åker dem ut, allihop. Och hem
till mamma och pappa, tills vidare.
Och det känns lustigt, men bra. Ungefär lika bra som det känns att veta att Sandra W
befinner sig i Östersund strax efter 14 imorgon.. Wiiiiiiiie!


Kommentarer
Postat av: Sandra

I'M YOURS

2010-08-14 @ 00:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0