Happy

Fortfarande i Barcelona och laget ar under kontroll. Borjar helt klart trivas pa dethar stallet.
Inatt delade vi rum med tva tyska killar i 25arsaldern och en tjej fran nya zeeland. Hon tjejen
var javligt dryg kan jag tycka nar hon kom hem inatt och satte sig i sangen ovanfor med datorn
och smaskade sa hogt hon formadde. Men men, hostellivet ar nice tycker jag och alla ar supertrevliga!

Idag tankte vi se lite sevarda grejer, men efter en stunds googlande igar kom vi fram till att det egentligen inte var sarskilt mycket som vi ville se, forutom FC Barcelonas hemmaarena Camp Nou. Darfor tog vi metron dit, hittade ett superbilligt supermercat dar de i princip gav bort samma vatten som vi handlat for drygt tio kronor nere vid La Rambla.

Nar vi narmade oss stadion sag vi en lang ko vilket visade sig vara kon till morgondagens mote mellan FC Barcelona och AC Milan. Om jag sager sahar...... Vi funderade inte sarskilt manga minuter innan vi stallde oss langst bak i den.
OCH NU LIGGER EN BILJETT I MITT SKAP PA RUMMEEEEEEEEEET, IIIIIIIIIIIIIIH!

Nu ska jag hjalpa de andra tjejerna att boka hostel i nice.
Pa aterseende, hjartevanner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0