Så bara lägg dig ner och bida din tid nu

Idag kom jag tillbaka på jobbet, efter tre dagars ledighet. Nu när jag tänker tillbaka på imorse så känns det otroligt längesen som jag satt där i tvåan och gäspade i smyg. Trots att man var mycket seg och hellre hade legat kvar i sängen några extra timmar, så fick man ju faktiskt både luncha och fika tillsammans med Sunqen - så det var ju braaaa!

Annars då?

Ja, då har jag haft ett par mycket bra lediga dagar som jag tillbringat tillsammans med mina kära A, S och L.
Jag har börjat lära mig laga lite middag om dagarna.
Dessutom åt jag en supergod räkmacka igår OCH inhandlade både en långklänning samt en resehandduk.

Att det har regnat har inte rört mig i ryggen, snarare tvärtom. Jag och mitt A tog ett par sköna promenader i regnet häromkvällen, vilket var det mysigaste på länge.

Och vadå regn? Idag var det blå himmel och en strålande sol över Östersund. Kvällsdejten med Malin bjöd därför på lite glass utanför Maxi och en liten crusingtur runt stan.

Nu ska jag nog dricka en kopp kaffe och slå på tv:n tills man får främmen!
NATTI

Kommentarer
Postat av: söderköpings-ko

längtar tills du är här och går med mig i regnet

2010-08-11 @ 23:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0