En liten en

25 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
Röker du? - bara när jag är i behov av tröst
Snusar du? - ytterst sällan, typiska stråketfasoner
Skolkar du? - om jag är riktigt jävla less
Gör du frukosten själv? - helst. risk för att man får nåt man inte vill ha annars
Har du suttit i rätten? - va nej, eller jag har väl varit på en rättegång med skolan
Har du slagit ner någon? - inte vad jag kan minnas, njet
Har du pussat någon av samma kön? - jadå det har väl hänt
Har du varit på strippklubb? - tyvärr inte. ville gå på cypern, men hade väl bättre för oss eller nåt (?)
Vad gör du när du blöder näsblod? - den skulle flickorna från gårdagskvällen kunna svara på, HEHE
När grät du senast? - ikväll när jag tittade på håkankonserten, förstås. (åh jag är så sämst)
Vem kan du prata om allt med? - annie och olivia är två som kanske får höra det mesta om det mesta, men allt? ingen
Har du solglasögon? - om jag äger ett par? svar ja. om jag använder? inte en chans
Vem pussade du senast? - lillsimpan. han är så svart och go
Vem kramade du senast? - kan hända att det var mammsen faktiskt. eller hon kramade mig
Vad är din högsta önskan just nu? - att jag ska få allt skolarbete gjort i helgen
Vad heter den hårspray du använder? - detaljer och sånt är inget för mig
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - den är cremefärgad typ och ser lite lortig ut. älsklingströjan
Vet du någon som heter Niklas? - vet? jafan. känner däremot vette tusan!
Har du bärbar data? - nej, stationär men skulle gärna ha en bärbar faktiskt
Är du blyg? - nej, det tycker jag faktiskt inte. men säkert kan jag uppfattas som det ibland.
Vad tänker du på nu? - min säng. den känns väldigt aktuell att ligga i om sisådär ett par minuter

VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET?
Mage, ben eller armar? - jag får väl dra till med mage då, eftersom att bröst inte fanns
Bruna, blå eller gröna ögon? - bruna är alltid jävligt hot, men det kvittar faktiskt
Långt eller kort hår? - jag gillar lite lagom långt, man vill kunna slita lite i det om man skulle känna för det
Lång eller kort? - lagom där med. som mig fast kanske pyttelite längre. det är viktigare att han är "grövre" än mig
Charmig eller rolig? - charm är oslagbart. en viktig ingrediens i charm är dock humor. charm alltså
Röker eller snusar? - föredrar väl en rök- och snusfri kille, men han får snusa om han måste. portion dock, inget annat.
Vad kollar du först in på det motsatta könet? - vet jag inte riktigt, men om blicken fastnar så är det på överkroppen..
Hur stor betydelse har kläderna? - otroligt stor så länge kontakten fortfarande är ytlig. den avspeglar ju personligheten hos personen, så det klart att den är väsentlig. sen vill man ju inte att ens kille ska gå runt och se ut som skit såklart, men en sådan kille skulle man nog inte heller skaffa.
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? - ja, tyvärr får jag väl säga. vore gött att gilla sig själv till att börja med.

HAR DU
Blivit kysst? - jovars, en och annan gång väl
Stått på scen? - det har också hänt ett antal gånger
Varit med om en bilolycka? - njae, kört på ett rådjur, kört in i bil bakifrån men inget allvarligare än så
Klättrat på berg? - nej, inte vad jag kan komma på

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt? - ööööööööh, alltid varmt. hellre ljummen öl än frusna fötter osv osv
Blått eller rött? - är ganska likgiltig där måste jag säga. ingen av färgerna går hem hos mig. bara rött hår
Regn eller snö? - beror på. snö om man ska åka bräda. men det ska man inte. så regn, helst GBG-regn
Ull eller bomull? - bomull känns bättre. ull är så ulligt
Rosor eller tusensköna? - fan vad jag känner mig oallmänbildad nu. tusensköna frågetecken???
Vår eller höst? - vår, givet eftersom den inte är lika deppig som hösten
Historia eller vetenskap? - båda delarna får mig att vilja kräkas. men historia kan väl vara okej
Matte eller engelska? - beror på vilken nivå vi snackar

ÖVRIGT
Svär du för mycket? - för mycket? nej. dock svär jag jävligt mycket, men det är nog meningen
Vilken låt lyssnar du på just nu? ingen alls. har dock kär i en ängel på huvudet :)
Hur ser ditt skrivbord ut till datorn? - det här hemma i byn är körsbärsfärgat tror jag det heter. rätt fult egentligen
Hur ser vädret just nu? - det är helvetes jävla snorkallt ute. -30 minus nånting
Vart skulle du vilja åka? - just nu: till solen
Vill du ha barn? - inte på momangen, men när jag har fångat den där karln och är redo så är det klart
Isf vad skulle dom heta? - tjejnamn: charlie, mercedes, billie & rakel. killnamn: melker, håkan & theo(dor)




GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0