Guldkväll

Brittas födelsedagsfirande blev väldigt trevligt tycker jag. Middagen och sällskapet var gott och krogen var full av människor. Dock gick det väl en hel del pengar, men sånt får man ta. När klockan blev två mötte jag upp min lille karl. När vi kom hem till mig blev jag hungrig, så då gick vi på donken och köpte cheeseburgare. Olzn fick också en levererad hem till dörren! Man är ju inte dum mot sina medmänniskor just.

Denna dag har jag hängt med A. Blev inget jobb eftersom jag är sjuk..
Vi gick och handlade mat, sen gjorde A hemmagjorda subs till oss.
Annars har dagen bestått av mycket prat och lite film, samt en och annan avskedskram. Imorgon går
tydligen tåget söderut igen och man blir lämnad kvar med livet.

Jaja, jag ska försöka göra det bäst av kommande vecka. Hoppas innerligt på att jag blir frisk bara!



ps. nu är vovven hemma i byn, mihi. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0