Helg?

Det var en väldigt intensiv och händelserik fredag jag hade igår.
Det blir som lätt så när man inte behöver gå i skolan, hehehehe.
Ändå var man där. Drog en lunch med S, pluggade med B och K
ett par timmar tills pappsen kom och det var dags för att köra lite bil!
Det gick helt okej det faktiskt, bortsett från den där lite nästan-köra-över-
en-kille-incidenten som inträffade vid dubbelrondellen någon gång igår
eftermiddag. EEEEEH, lyckat om jag faktiskt HADE kört på honom och
inte ens fått körkort än... Som tur var gick det bra.

Och kvällen var fan fantastisk på det flesta vis och kan sammanfattas
såhär: brumpa. mormor. vin. syster. buss. björn. bil. vän. håkan. kyla.
café ringo. kladdkaka. 10kr. akustiskt med krille. prat. britta. sara. kibän.
olzn. sentimental. telefonsamtal. alex. goa. edvin. coverband. öl. bailando.
parningsdans. punkjävlar. vakt. olearys. imma. ludvig. nattmacka. sömn.

Och hela lördagen har man tillbringat på Kvantum efter en månads frånvaro. Och varför inte gå ut stenhårt?
06.00 imorgon bitti är det dags igen och inte gör man kväll förns 21.30 heller. Helvete.. Men peningan blire,
huvaligen..

Nu är det bäst jag hoppar in i duschen innan Sunqen kommer och hämtar mig. Vi ska ha sleepover.

ps. tre personer på fristilen en lördagkväll klockan åtta. måste vara rekord, hihi. ds


Kommentarer
Postat av: annie

åh, jag dansade också till bailando igår

2010-01-31 @ 09:59:02
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0