Kvällsläge på prästgatan

Efter att ha skrivit två blogginlägg redan ikväll har vi då kommit fram till lägeskollen. Hur har dagen varit? Vad har hänt? Osv osv.. Listan kan ju göras så lång man bara vill..

Hur som helst. Jag vaknade klockan 11, för att sedan ta bussen till stan 20 minuter senare.
Väl i stan var det frukost som gällde, därefter en promenad hem till Kibän för att få igen lite grejer innan jag skulle börja jobba klockan tre. Jag kom dessutom några minuter sent eftersom jag missade bussen.. Körkortet hallå är du däääär?!?? På jobbet var allt jävligt chill för det mesta, förutom att jag mådde lite halvskumt och det svartnade för ögonen ett par gånger. Men vad gjorde väl det?!
Efter jobbet och bussresan och de så blev det kvällsfika och PARADISE FUCKING JÄVLA BÄSTA HOTEL i sällskap av Sara, Kibän och Kristine! Kom hem för knappt en timme sedan och tänkte avsluta dagen i kloaklukt med en kopp glögg i min ensamhet. Ja, det stinker inne på min toalett och int fan vet jag varför.. Nåt fel på avloppet typ.

Jaja. Ögonen är trötta.
Imorgon väntar trevligheter.

Hörs då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0