Man vet att man är hemma för stan är likadan

vad kan vara lägligare en kväll som ikväll, när söndag snart övergår i måndag?

man vet att man är hemma men
det är ändå inte samma sak



som sagt så har helgen innefattat en hel del arbete, och kanske har jag sagt det förr,
att jobbhelgerna alltid är de bästa helgerna. man gör så mycket, man hinner så lite,
men det gör man gör är antingen lönsamt eller väldigt trivsamt.
till exempel som när jag och sunqen åkte och köpte lördagsgodis och åt popcorn och såg
på tv tills vi somnade igår kväll. det var svinmysigt. och att vi åt frukost halv sex på morgonen
var också jättemysigt. och att vi blev stannade av polisen påväg till jobbet och johanna drog upp
step in-kortet istället för körkortet...

dock börjar verkligheten komma ikapp en, och det gäller att ligga i. imorgon börjar man veckan med en
körlektion och sen redovisning i hälsopedagogik som jag helt och hållet hade förträngt. nu börjar ögonen
bli trötta så det är bäst jag avslutar här nu, så jag hinner förbereda någonting tills imorgon. hoppas boel
kommer ihåååååg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0