Oh happy day!

inga jordskalv där vi bodde, ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig

Lars Winnerbäck ska tydligen vara bra säger Alex, så jag bestämde mig för att ge honom en chans. Och jag måste säga att trots att karln är förjävla tråkig så har han lyckats åstadkomma en del bra skit.

Den här måndagen har konstigt nog bjudit på en hel del bra skit faktiskt. Först en sjukt lättsam lektion, sedan mysig lunch på stan med fröken Gudmarsdotter. Vi begav oss sedan hem till henne för en bit kladdis och lite soffhäng. Klockan halv tre hade jag körlektion och det gick fan bättre än det någonsin har gjort. Efter det träffade jag pappa, beställde glasögon & satt på körskolan tills den stängde.

Väl hemma i lägenheten har jag bara ätit middag, pratat med Kibän och pratat med Alex. Nu ska jag tydligen plugga samhälle och göra lägenheten lite drägligare - igen.

Hoppas morgondagen blir minst lika okej.

Annie, Sandra, Johanna, Sofia? Hur mår ni? Jagsaknarer.


Kommentarer
Postat av: annie

martina, jag mår bra men jag åker till idre imorgon. själv. till samer som jag inte känner. tänk om de är helmysko? tänk om de är elaka? tänk om jag inte trivs? haha, åh vad hatr jag gett mig in på? våghalsiga annie, wiho! åh, jag saknar dig dumjäveln. kan du inte komma hit den 30e januari? fibes oh fibes spelar på GM! buh, vad jag längtar efter dig.

2010-01-18 @ 21:08:28
URL: http://metrobloggen.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0