Så så ser det ut

Fasen vad mycket det var som snurrade i skallen just nu. Skulle behöva sortera. Sortera bort. Få ur världen och liknande. Denna dagen har varit helt okej bra tror jag. Inte svinkass om man säger så. Klockan är förresten inte så mycket än så den går fortfarande att rädda, om den skulle ha varit förjävlig.
Körlektionen jag hade idag gick faktiskt väldigt bra. Jag börjar kunna det där nu, därför har jag bestämt mig för att inte vara en av de 55% som kuggar sig första gången som Kibän snackade om..
Skolan har också gått bra idag. Den gör det när man gör som man vill. Dricka te i lyan, äta mat, snacka skit osv.
Efter skolan tänkte man uträtta en del ärenden, men det gick tydligen kanske dåligt så att mamma ska få uträtta dem åt mig på torsdag istället. Hoppas det går bättre för henne. Men det borde det ju eftersom att hon är en mami.

Btw så längtar jag efter att jobba i helgen. Lite tokigt. Men jag längtar fan mer till bålpasset med Jozo ikväll. Bara det inte var så kallt ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0