Sandra Winberg, gör det här testet

Jag heter: Martina
Min ålder är: 18

JAG ÄR
Nöjd med min kropp?: nej
Nöjd med mitt utseende?: nej
En typ som gillar att bråka?:  nej
Längre än 1.75cm?: nej
En person som älskar att retas?: nej
Alltid glad?: nej
En kille?: nej
En tjej?:  nej.... jag menar ja
Superkär?: nej
Status?: nej va? ja, hög låg vad du vill?
Positiv när det händer tråkiga saker?: nej? eller kanske?
Neger?: nej

JAG BRUKAR

Se på tv?: nej, bara ph
Vara med mina vänner?: ja
Låtsas att jag är stålmannen och kan flyga?: nej
Vara naken?: olika gånger
Be till gud?: ibland
Sova?: ja
Spionera om dina föräldrar har samlag?: nej
Sjunga i duschen?: nej
Skutta runt på stan som lilleskutt?: nej
Prata med dig själv framför spegeln?: nej
Gå till stan för att stila?: nej
Åka buss?: bara på jobbet
Knulla folk i röven?:  så ofta jag kan

JAG HAR
Hamnat i bråk?:
`ja, kanske det
Blivit slagen?: ja
Fått komplimanger av en okänd?: ja
Skrikit åt en okänd person?: ja
Klarat ett prov?: ja
Sårat någon?: ja
Ramlat ner för en trappa?: ja
Slagit någon tillbaka?: ja
Hamnat på sjukhus pga slagsmål?: nej
Haft samlag med en som är 10 år äldre?: nej
Slagit en vän?:
ja
Druckit te?: ja
Kallat din vän för sexbomb?: inte en chans
Stått på ett tak?: ja
Klagat på dig själv?: ja
Sagt fula ord till dina föräldrar?: ja
Rymt hemifrån?: ja
Fuskat på prov?: nej
Tagit droger?: ja
Rökt?: ja
Gillat en av samma kön?: nej
Tagit på dig jättelite kläder fast du visste att det var kallt?: ja

JAG ANVÄNDER ORDEN

Hora [ ]
Pumpa mutta [ ]
Lol [x]
Omg [ ]
Hallå [x]
Tönt [ ]
Idiot [x]
Bög [ ]
Gay [ ]
Wtf [
Kaninsex [ ]
Sexigt [ ]
Fitta [x]
Sköjj [ ]
Kuk [x]
Snopp [ ]
Balle [ ]
Ffs [ ]
Btw [x]
Brb [x]
Fuck you [ ]
Gölligt [ ]
Nice [x]
Exstat [ ]
Kåt [ ]
Schnopp [ ]
Peddo [ ]
Kuksugare [ ]
Maybe [x]
Baby [x]
Babe [ ]
Sistaah [ ]
Broder [ ]

JAG HAR ÅKT
Buss?: ja
Taxi?: ja
Bil?: ja
Flygplan?: ja
Moppe?: ja
Häst?: ja
Dubbeldäckare (buss)?: ja(?)
Helikopter?: nej
Ambulans?: nej
En röd Bmw?: vet inte?
En gul Volvo?: nej?
En vit Saab?: .....

TESTET

Var skitkul?: mmmmmmmmmmmmm
Var spännande?:  typ
Roligt?: randigt
Säg ett valfritt ord: kastrull
Vad ville du få ut av ordet?: inget
Tror du dina vänner får nytta av det valfria ordert?: ja men fan
Vad ska du göra nu?: borsta tänderna
Vad är det för dag idag?: tisdag
Vem sa senast till dig att han/hon älskar dig?: olzn
Sista frågan, vad är klockan nu? 23:38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0