Somebody is you

Kvällen har fan varit nice. Eller hela eftermiddagen sedan jag varit och fått mina linser.
Det var som en helt ny värld som öppnades för mig. Körkortsvärlden är inom räckhåll så att säga.
Bara teorin kan sitta och det... Nåja, åter till kvällen. Jag for hem till byn tillsammans med syster & emil.
Trots att pappa eldade som en tok så var det svinkallt inne, men med en kopp te vart det lite varmare..
Tog givetvis med mig håkandvd:n hem för att kolla på den med syrran så det har vi gjort ikväll också.
Imorgon är en dag jag oroar mig en del för, nog för att jag inte riktigt vet hur den kommer att se ut. Jag
har börjat blivit riktigt hängig och har ont i halsen vilket känns jävligt jobbigt eftersom jag har en hel del
ärenden i stan imorgon. Men man måste ju lyssna på kroppen har jag hört. Jaja, får sova och se hur det känns
allting. En lista blire, sen går jag och knyter mä tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0