T & S

Enligt Olearys är det 150dagars ikväll, men så är naturligtvis inte fallet. Möjligtvis 130dagars..
Det är faktiskt inte riktigt klokt att det inte är sådär vansinnigt länge kvar tills det är dags för grillkvällar, österänghäng, picknick i badhusparken och andra trevligheter. Det är väl nu vi ska leva loppan, folks!


Vi har inte sådär överdrivet mycket i skolan för tillfället, även om vi fortfarande har en hel del på gång och annat ännu ouppklarat. Ikväll ska jag försöka åstadkomma någon slags folksaga som jag tydligen skulle ha gjort på textlektionen igår. Orkaaaaa.

Jaja, jag hoppas Tegan & Sara kan få mig på andra, bättre tankar. Gör som Annie skulle ha gjort, Martina! 

Får se om det blir en sväng förbi larrys senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0