Vafan? Haru inge lock elläh?

Tjoflöjt.
Idag är en förjävlig dag, men som faktiskt börjar arta sig på nåt vis.
Jag befinner mig just nu hos Olivia. Hon ska laga mat åt mig idag.

Annars då? Det är löningsdag idag. Syrran blir 21. Jag skrev ett prov
på 11 sidor. Mina glasögon finns till mitt förfogande nu nere på Synoptik.
Jag har inga direkta läxor. Bara en rest jag skulle ha gjort senare.. Ikväll
är det paradise. Men innan det ska jag träna!

Och günther kommer tydligen och vänder plattor på Marité på 100dagars.
Så tråkigt att det är på olearys man hänger dårå, mohahahaha. Okej om
han skulle uppträda, men vända plattor kan dom inte så länge det är på
marrrrraaan. Inte ens günther.

Saknar mitt a. Inte bara idag utan varje jävla dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0