Vem tror på evig kärlek?

Åh, jag mår typ dåligt. Skulle behöva en cigarett och en stor kram av Emil just nu.
Om en timme ska jag göra synundersökning, sen åker jag till byn. Där måste jag försöka
samla kraft och energi så att jag orkar göra allt skolarbete som jag ligger efter med och som
måste göras bort innan skolan börjar igen. Jag är fan inte redo för att börja på måndag..

Däremot, så såg jag att Jim hade lagt upp lite bilder från tiden i Myrviken och då mådde jag fan riktigt jävla dåligt. Inte för att jag längtar tillbaka utan precis tvärtom. Önskar den aldrig hade funnits typ. Hoppas jag kommer känna samma sak om ett halvår angående gymnasietiden. Men det tror jag.


så många broar jag bränt. ingen tog mig riktigt över nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0