bumby ride

Godkväll peeps, folks, whatsoevaaaaaaaah.

Sitter i lägenheten,
har sambon i kövra
och hjärtat i miami.

resten av betydelse
är också på alla andra
ställen, förutom här.

men det är lite lugnt,
jag behövde nog vara
själv. en stund iallafall.

idag har jag jobbat 9-17.
tränade direkt efter det.
sen chillade jag och åt
bananas. sänkte en kopp
kaffe sen. och kollade sevärdheter.

jag längtar fan apmycket. kan
man få åka någon gång eller?!

sen kom man ju in på lite skolor
också. och blixten slog ner så
det var kaos i kassalinjen idag.

& så var man sjukt sugen på att
börja städa ur lägenheten nu.

blir nog lite mer robyn först.

hojj


Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

men snart fan åkeru! snart snart snart är du här

2010-07-15 @ 00:25:34
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/
Postat av: sjukskriven kiben

jag älskar när du skriver sådär :) som en liten dikt! puss babe

2010-07-18 @ 18:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0