Fuck me, it's friday!!!

"Shit, vad yr jag blir!"
"Konstigt rå, det är ju föfan yran!!"

hehehehhehehe.

De senaste dagarna har varit precis lika bra som de andra den här sommaren.
I tisdags kväll efter stängning begav jag och sunqen oss ner på stråket för att få oss lite mat
innan läggdags. dock drog de sista kvantumfolket när vi kom, men det var helt okej ändå. 
slutade med att jag mötte upp britta, kibän och brittas vän för lite dans, dans, dans. tog med
anna hem för en tupplur sen..

Onsdagen bestod av sallad i badhusparken, interrailkortshandling samt bokning av tåg+flyg till barcelona, ¨
en cykeltur till sunne kyrkoruin tillsammans med Kibän där jag för övrigt tog sommarens första dopp. Moto boy höll konsert i ruinen, vi åhörare picknickade. Karlsson hämtade mig och biken, vi for på förfest hos Lisa, sen fick jag skjuts hem till sängen runt halv tolv!

Igår jobbade jag först hela dagen, sen kom man hem till en nystädad lägenhet och två vackra töser. Vi åt sallad och köpte tilltugg. Tillbringade sedan kvällen framför tv:n medan de andra i den här stan var ute och yrade!

Så jävla skönt med sovmorgon idag kan jag tycka. Nu ska jag städa mig själv och städa upp sen igår. Sen blir det jobb tills sena kvällen!





..... ehhh förrresten, är det lugnt om det blir onsdag eller torsdag snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0