Måndagsvärk

Igår vaknade jag med en ordentlig jävla huvudvärk, vilket resulterade i en sjukanmälan från jobbet och bra nog länge sängliggande märta. 

Tillslut kom medkänslan själv, ni vet den där utomordentligt fina Sara som jag har? Hon som befunnit sig på Kos en vecka och Arvika en helg medan jag varit hemma och slitit och läst SOLO? A, iallafall så kom hon och hälsade på.
Vi gick ut i solen och mötte snart upp Lisa för en pratstund.

Efter en supergod middag hemma hos Sara och några koppar kaffe samt ett par doseringar djupt snack mig och Sara emellan fick vi återigen sällskap av Lisen, som lämnat oss för en powernap tidigare..
Vi gjorde egentligen inte allt för mycket. Mest tog igen massa prat och umgicks lite med Saras kille Freddan..

Hemgång blev det väl runt halv elva i sällskap av en dam och en hund. Mysig kväll och natt helt enkelt..

Nu vankas jobb 11-19.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0