Säg säg nånting snällt, säg säg någonting som jag kan spara på

Börjar kännas lite nu att någon har varit borta ett par veckor...
Helt plötsligt så saknar man inte bara hans skratt, hans hår eller att ringa och berätta om hur de går..

Istället saknar man att ligga på mattan framför tv:n i åkeräng och titta på fotbolls-vm, saknar att folke tar min plats bredvid A, saknar att slå nickrekord innan middagen.. vågar nästan påstå att jag saknar sushi..

Och samtidigt som man tänker på allt man saknar så är massa människor ute längs storsjöns strand och svinar på krogstråket. Samtidigt så har Kibän förflyttat sig till nordligare breddgrader och befinner sig numera i Månsåsen. Samtidigt så är Britta någonstans på någon hemmafest..

Samtidigt som jag går och lägger mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0