Skisser för sommaren.

Jisses vad dagarna går fort! Vips så är det väl snart höst, trots att sommarvärmen precis hittat hit!


Torsdag morgon fick man besök av en herre från rörteknik som fått i uppdrag att fixa mitt väldigt hängiga handfat, såhär lagomt till flytten... (har hört att man flyttar ut om cirka 1,5 månad) Tydligen var det en väldigt svår uppgift som tog dryga två timmar av min (sov)morgon att slutföra. 
Framåt lunch mötte jag upp Lisa och sjumånadersvalpen för en dag utomhus. Det innebar att vi ägnade väldigt många timmar på stan med att leta fynd, äta god sallad i solen och blåsten samt titta på fotbollsspelande killar och fika rostade mackor framför en film!

Fulländad blev dagen i och med att jag fick runda av den i armarna på en riktigt fräsch kille!


Idag, eller rättare sagt igår fredag så tog jag min fina bil hem till pappsen som höll på att packa för fullt inför en helg i Härnösand på agilitytävling. Jag tog en kaffe hos Farmor och fick så småningom sällskap av Sunqen. Efter kaffet la vi oss ute i solen och lyssnade på låtar från 2006 och kände nostalgin komma smygande.
Och kvällen, den har jag tillbringat till största del framför tv:n och VM, i sällskap av lite Jesper och desto mer Johan.

Men nu är hon trött och tänker sova bra nog länge imorgon!
GODNATT FINARE FOLK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0