Society

Godkväll!
Dagarna fortsätter att i vanlig ordning bara springa förbi.

I söndags kväll beslutade jag att A och jag skulle se Eclipse.
Tyckte jag hade väntat länge nog.
Och den var såklart bra. Synd bara på den outhärdliga värmen i salongen..

Igår var min sista dag innan jobb, som till största del tillbringades i Åkeräng
där man sysselsatte sig med aktivititer såsom fotboll, basket och badminton.
Perfekt sista dag kan jag tycka och på torsdag tar jag nog med mig springskorna :)

Idag har jag alltså befunnit mig på Ica bland tusentals odrägliga norskar. Medan
andra har förberett sig mentalt i flera veckor, har jag istället glömt vilken helvetesvecka
storsjöcupsveckan brukar vara och kommer bli även i år. Tur att jag bara jobbar några
dagar, för jag vet inte hur mycket jag hade klarat av ...

Imorgon börjar jag dock inte förns 14, så jag tänker försöka mig på en sovmorgon minsann!
Trist att min sk "deltidssambo" Johanna ska upp med tuppen.. Men knegar man så gör man.

Godnatt folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0