Söndag.

Igår var man hemma heeeeeeeelt själv heeeeeeela dagen.
Borsett från en väldigt kort titt av farmor då. Man började med
en god, liten frukost - bra uppladdning för att ligga ute i solen kan jag tycka!
Dock gick solen i moln rätt ofta, så det slutade med att jag rätt ofta sprang in
och tittade på kvarten mellan Argentina och Tyskland.
Och så fortsatte man även efter att Tyskarna krossat fulmessi och hans kompisar... 
Ligga ute och lyssna på p3 star eller ligga vid tv:n och titta på 16 and pregnant. Båda var jävligt soft faktiskt.
Man tycker att jag borde ha liggsår idag så mycket som jag låg igår, men icke!

Hur som helst så fick jag besök någon gång efter nio. Av två små söta flickor med tillhörande vinbox och bacardi samt ett humör som tydde på att det skulle bli svårt för mig att komma undan en kväll på fröjdholmen... OM det blev, och lika bra var väl det för jag hade jävligt kul och buggade med Bengan så svetten rann.

Och sen när man kom hem där nångång vid halv två inatt så skulle man försöka sig på ett blogginlägg. Men, det gick inte. Det enda jag var kapabel till var att boka två biobiljetter tills ikväll. Så tydligen blir det bio då....hihi

Men först, städa lägenheten för i nuläget står man i dammtussar vart man än går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0