"Tystnaden som uppstår efter att Ola Sterner sagt nåt"

Skallebank
som en bieffekt
från gårdagen

förfest med ica
hos nordström
ledde till en öl
på krogstråket
slutade på mcD
fyllde en pappmugg
med redan uppdrucket
vin som ville upp och iväg
däckade ett slag tills
frugan plockade upp mig
somnade som hastigast
på soffan den natten

brände först 160 av lönen
en brunch på olearysterassen
jag anna thomas och ola
mätt och belåten chillades
det hela dagen tills hungern
kom åter. jag och anna
brände 150 till, till middag
på stråket. tacotallrik. mm

i övrigt leker livet. trots att
karln fortfarande är i staterna.
tydligen sjuk också, fick jag veta
efter en facebookchatt.

ps. sara är nice och mormor blev
fin i håret efter att jag klippt henne
i fredags. ds

GNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0