Ugglasofi

Vissa läser säkert bibeln. Och formas utav den. Andra efter Uggla. Säkert. Här är några exempel.

Annie: Allting som jag vill kan jag göra
Sanebe: Så medans ditt hjärta slår an, passa på om du kan, fånga varje ögonblick
Emil: Det är sånt drag jag vet inte vart jag ska gå
Beccy: För jag tänker inte bli nån mänsklig maskin
Emil Karlsson: Nu, här, idag
Ola: Med krabbor på sin käpp och herpes på sin läpp
Spetan: Han är ett svin som står lågt i kurs, för han säger sånt ingen annan törs

och favoriten....

Robin Andersson: Det är värt å leva fattigt ett tag om man får vara kung för en dag

ha ha, vill skratta högt


Kommentarer
Postat av: syster yster

HAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

fy faan vad bra lillrumpa!! :D

2010-07-25 @ 12:16:31
Postat av: annie

haha, love you!

Postat av: sandybaby

haha, roliiiiig ruuu! :)

2010-07-26 @ 15:13:08
URL: http://sanebe.blogg.se/
Postat av: annapanna

haaaaaahahaahaha

var tvungen att gå in och läsa det ännu en gång. klockrent. så jävla!

2010-07-26 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0