Working wednesday

Började dagen pigg och utvilad runt åttasnåret imorse.
A gjorde frukost medan jag duschade :-) Snällis!
Var någon slags uppföljningsdag på skolan på förmiddagen
så jag tjillade i väntan på att A skulle bli klar hos frissan,
sen gick vi på stan tills det blev dags för mig att ha historia :-)
Efter skolan tog jag bussen till Sunqen på lite kaffe, choklad och
prat tills vi promenerade till jobbet.

Tacka fan för att jag ska vara ledig hela påsken för dra mig
baklänges vad jävla körigt och mycket folk det är överallt!
Jag hade min sista kunden 20 över 9 ikväll!! Synd på pengarna
bara ... dom hade suttit fint.

Nu ska jag nog fan borsta tänderna och krypa till sängs!
För imorgon är en ny bra dag! Livet leker : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0