Det där med värme, bara en utopi.

"Bara för att det är mitten på maj, behöver det inte vara varmt. " - Citat vem som helst som bor i Östersund



Nej, för dra mig baklänges vad himla kallt det är. Särskilt i skolans källare där jag har ägnat de senaste timmarna till en rapportskrivning som sakta, men säkert blir av. Slår vad att det uppe hos Sandybaby på G300 är hundra grader varmt, miiiiiinst rå.

Anyway, dagen har bestått av en eeeeeeeeeeeen lektion. Eller okej, en och en halv. Hade ett rätt så värdelöst textseminarium också.
En kul grej är dock att jag har blivit nominerad (?) för ett skrivarstipendium värt en sisådär 5000 kronor!
Inte fy skam de int!

Men nu, ska jag gå och hämta Sandra så vi kan gå ner på stan, köpa mat, gå till frisören, gå hem till mig, äta mat, chilla och sen traska iväg på lite spinning! L-o-v-e-l-y afternoon, eller liknande.

Kommentarer
Postat av: annie

vad kul, tina-lina! det förtjänar du min stjärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0