Faller väl från himlen som en trasig ballong?

Har råkat notera att det är den första maj idag.
Arbetarnas dag eller något. Vaknade såklart av
gnäll och internationalen imorse - två ting som
kännetecknar min storasyster och som får mig
att vilja rösta blått i ren protest.

Sedan jag tvingade upp mig själv har jag som
vanligt åstadkommit oerhört lite. Solat lite, duschat
lite och suttit vid datorn en himla massa!
Filat på bloggdesignen vilket somliga kanske märkt, hihi.

Ikväll beger jag mig iallafall återigen mot staden i sällskap
av Sunqen. För imorgon väntar inventering och annat kul!
Och om jag fortfarande har ont i halsen då, det ger jag blanka
fan i, för härmed så friskförklarar jag mig.. Japp, det tror jag nooooog.



Kommentarer
Postat av: annie

haha, saknar beccas gnäll..

2010-05-01 @ 18:52:29
URL: http://fagersta-posten.se/vivalavida
Postat av: r

Vad gnällde jag på nu då??

2010-05-02 @ 16:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0