Happy up here.

För några dagar sen skrev Annie på fagersta-posten.se/bloggar/vivalavida att hon verkligen gillar att man numera kan dela sina spotify-listor via facebook, vilket jag personligen har väldigt svårt att förstå att man skulle vilja.
Min spontana tanke var då att skriva det här inlägget, vilket jag dock glömde bort tills jag blev påmind idag på Hälsopedagogiken. Vi läste då en artikel om musik och att musiken är bland det mest känslosamma och intima som vi har, och det var just det jag skulle komma till. Okej, att lägga upp lite bilder från någon trevlig tillställning - det kan jag gå med på. Men mina spellistor är mina spellistor.

Nåväl, trots att det regnar så är jag som rubriken tyder på rätt så happy up here, men blir snart happier down there. För på lunchen blev det bestämt. Veckan efter studenten blir en vecka i Dalarna/Västmanland. Åh, vad jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: annie

oj, tycker du så? ja, vi är alla olika. :) du har förövrit gjort min dag! :)

2010-05-10 @ 14:26:13
URL: http://fagersta-posten.se/vivalavida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0