Kvällen i sig

Planer på att städa gick någonstans över i en välbehövlig dusch.
Trots plusgrader ute så är det fortfarande iskallt i lägenheten. Dock
har jag packat bort kupévärmaren för gott nu, så som den kostade mig
skjortan! (1200 spänn)

Nåväl, ikväll har jag tränat Bodystep med Jozo som gjorde sin debut där!
Det var lika svettigt som vanligt. Och fortfarande jäkligt roligt. Påväg hem
mötte jag sedan tre snyggingar med pizza, så då följde jag med dem och
tittade på South Park och åt mina morötter.
Va?? Morötter när det fanns pizza??
Svar: Ja.
(Erkänn att du blev lite imponerad där, för det blev nämligen jag.)

Men, det blir ingen pizza för min del de kommande veckorna. Jag och
Sandra ska nämligen deffa så in i helvete. Direkt efter skolan beger vi
oss på matersättningsshopping. Jag kan tänka mig att Annie precis som
syrran blir jävligt orolig nu och tycker vi är dumma, men man blir inte
smartare av att aldrig testa något nytt. Nej, jag ser faktiskt fram emot det!

Sängen lockar också rätt mycket just nu, så därför får det här inlägget avslutas med ett: GODNATT!


PS. Dagens pip gååååår tiiiiiiill *trumvirvel* Linnea Sundberg, för hon verkar vara i behov av en. DS 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Sundberg

<3

2010-05-04 @ 22:11:40
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/
Postat av: annie

du känner mig så väl, jag blir orolig. fan marta, det finns mycket bättre sätt att gå ner i vikt på som är mycket hälsosammare. träna med matersättning känns inte heller som någon bra kombo.. kom igen, tänk om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0