Man vill ju inte gärna glömma..


...hur trevliga de senaste dagarna har varit.

I fredags kväll blev det förfest hemma hos Axel med några klassisar.
Hur trevligt som helst. Näst intill ännu trevligare visade det sig vara på
Marité sedan.

Igår på dagen hamnade jag och Emil hemma hos Matildha och Anna. Jag
var trött och låg och sov medan de andra tittade på Emil i lönneberga. Vid
halv fyra for jag och jobbade.
Väl hemma igen dröjde det inte länge förrän både Britta och Axel hälsade på.
Alla tre var sugna på en chillkväll i alkoholens tecken som slutade med att
diverse människor tittade förbi. Avrundade kvällen gjorde man först på kebaben,
sedan med en flurry från donken. Helt okej bra kväll kan jag tycka att det blev..

Idag har man tagit det jävligt lugnt i sällskap av världens finaste Bree. Vi åt lyxfrulle,
ni vet nybakat bröd och melon och sov framför tv:n. Kvällen har tillbringats i Brunflo.
Det var najsssssss.

Nu - sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0