Måndagsmemoaren

Jag önskar veckan kunde börja med en annan dag än måndag.
Den är alldeles för sömnig och seg. Jag minns inte senast jag
gjorde något vettigt en måndag, men det var väl någon gång
i höstas då jag och Sandra brukade gå på easyline direkt efter skolan..

Men trots detta, så har den här måndagen varit lite speciell. Till
och börja med så brände jag 1800 kronor på balbiljetter. Dock
kommer jag få tillbaka 1200, men ändå! Efter viskleken med
två utbytesstudenter varav en var från Kambodja så gick man
en vända ner på stan, bland annat för att hämta min mösspåtagningsklänning
som jag klickade hem förra veckan!
På Ica träffade jag och Emil AnnaM som följde med hem till mig för lite middag
och häng. Efter några timmars samtalande upptäckte jag att jag missat träningspasset
med Sandra. Attans tänkte jag, men det är sådant man tar igen en annan dag helt enkelt.
Efter ytterligare timmar begav vi oss iallafall hem till Anna för att lyxa till det med lite
kladdkaka och glass! (Ni hör ju vad för karaktär man har....)

Nåväl, vid niotiden gick jag iallafall hem och pluggade (!!!!!!!!!!!!!!)
Har kommit till den punkten nu när jag skjutit upp allt tillräckligt länge.
Nu är jag istället taggad att börja beta av, så man kan festa med samvete
i fortsättningen..

Förresten, har någon fått en pip idag?
Om inte så får Sanebe en, mest för att hon är kramgo och stöttande.
Lever på pricken upp till mina förväntningar som sagoprinsessa med andra ord. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0