Prom

Efter att mest troligt ha säkrat ett MVG i historia, var det dags att göra sig klar för balen.
Solsken, 15 plusgrader - kunde inte begära mer.
Hade äckligt roligt och nu när jag vaknar ser jag att saker och ting inte riktigt är som de
var när jag gick till balen igår haha. Exempelvis så har jag tappat en nagel, och själva smycket på ringen,
mina skor är förjävla skitiga, jag har tappat linsburken, blod på väskan och klänningen osv osv.
Meeeeeeen, vad gör väl det när man hade fruktansvärt roligt?

Och just ja, LT var på förfesten

http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.2045407-klassen-gar-pa-bal









Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

sjukt fin du va på balen honey.

2010-06-02 @ 18:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0