Sommarfesten

Jag tror alla känner samma sak inför söndagar.
Söndagar är den där dagen i veckan då man inte gör ett jävla piss,
förutom har ångest över den gångna veckans måsten som man bara
skjutit upp och fortfarande går och skjuter framför sig. Som man
snart helt enkelt måste ta itu med, med start imorgon!

Men ibland, då lyckas söndagarna bli riktigt jävla fantastiska,
och då är det från det att man vaknar tills att man går och
lägger sig som allting är perfekt. Och igår var verkligen en
sådan söndag.

Först liksom - en äckligt god lunch tillsammans med Sunqen
Med solen i ögonen dessutom
Sen då - ompyssling och styling av Syrran. Marty became hippie
Efter det - En Ebekram och upphämtning av alla mina fina tjejer!

Därefter följde en rad trevligheter, såsom förfest på Skolgatan,
massa Ronny & Ragge-dunk, en crrrrrrazy bilfärd upp till Åre,
massa dans, någon rosa panter och ett originalmål på Max innan
jag slutligen somnade i mitt eget knä.

Åres uteliv gjorde inte ett cpstörtjättebra första intryck på mig, men
av någon anledning så kan det liksom aldrig slå fel tillsammans med
Anna, Johanna, Lisa och Kibän utan jag tror helt enkelt att vi har allt
vi behöver såna gånger.

Sen att jag faktiskt mår riktigt bra idag trots alldeles för lite sömn de
senaste dygnet gör ju inte summeringen av Sommarfesten mindre awesome..


PS. Jag fullkomligt älskar att ha körkort och egen bil.
Och jag älskar lika fullkomligt att jag har vänner med
körkort, som också kan köra min bil. Insåg det igår! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0