This isn't farmlife

Idag har jag legat med näsan i historiaboken i princip hela dagen.
Inte jättekul kan jag tycka, men nu har jag iallafall gått igenom alla
sidor tills nästa veckas stora, avgörande prov så det känns bra!

I övrigt har det inte hänt mycket alls. Ute har det regnat, vilket jag har
tyckt varit ganska mysigt i och för sig. Kompisar har varit på bal ikväll,
vilket hade varit roligt att se, men antagligen så kommer det ett gäng
bilder imorgon på fb! & visst ja, fick mail om ett jobb jag sökt i göteborg
i sommar. Synd att man ska vara på Kvantum ett tag till då...

Men det blir nog bra dedääääär!

Nu ska jag sova. Skjutsen till stan går 9.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0