Tour de hearts

Det är tisdag kväll och jag är så jävla, jävla nöjd just nu.
Jag är så himla fascinerad och förväntansfull över allt som livet faktiskt har att erbjuda.
Ja, jag blir helt exalterad över alla möjligheter som finns och kan knappt vänta tills jag får uppfylla mina önskningar.

Jag har alltid varit en väldigt planerande människa, och faktiskt är det inte ofta som mina planer inte går i verk.
Det har i och för sig att göra med dagsformen, hur mycket jag vill och hur mycket jag klarar av saker och ting.
Däremot känner jag någon som omöjligt kan ha tagit sig an en utmaning utan att ha fullföljt den och mer därtill.
Annie Åkerlund, min fruktansvärt fantastiska och inspirerande vän.
Jag undrar var hon får sin drivkraft ifrån?

Jag får min ifrån henne iallafall. En blandning av Annie, Alex och Sandra skulle bli den ultimata människan.
Tänke på det tidigare idag och det är inget ljug. Annie med sin hälso- och målmedvetenhet och vilja att hjälpa andra. Alex med sitt starka psyke och kloka teorier och sin förmåga att göra folk på bra humör. Och Sandra, med känsla för det yttre, sina sociala och verbala förmågor och hennes påtagligt starka utstrålning.  Åh, ni är tammetusan helt underbara!

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Friska Viljor och skriva klart min självbiografi.

PUSS MÄNNISKOR!


Kommentarer
Postat av: annie

åh vad jag blir glad av dina fina ord! I LOVE YOU

Postat av: Sandra

älskade, man behöver faktiskt MINST 13 kilo Martina också för att få till en supermänniska. du är fantastisk! och det där inlägget gjorde min vecka btw :)

2010-05-13 @ 00:18:08
URL: http://sanebe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0