Living next door to Holmen.

"Grillfest hos Martina och Fröjdholmen. NU är det sommar" - Lisa

Och det var precis vad det var igår. Vid femtiden satt man med bara ben ute i solen med en kall Lapin i handen och lyssnade på Smokie. Kände lukten från grillen och inväntade goda vänner. Det var en fantastisk känsla som jag saknat så så mycket!


Och vad kan jag säga om kvällen? Räcker orden svinkul, bäst, perfekt, fantastisk, awesome, äckligt bra eller behöver jag fortsätta?
Så jävla mycket ös, både i puben och på dansgolvet. Jag blir alldeles lycklig bara jag tänker tillbaka på buggen med Bengt, haha. Helt klart en av kvällens roligaste händelser! Vi har inte buggat med varann sedan vår storhetstid på danspatrullen som tioåringar typ, men igår var det dags och dra mig baklänges vad vi buggade sen! hahaha..

Värt att nämnas är hur jäkla bra vänner jag har! ÅH, ni är suveräna!

Nu ska jag sola så jag orkar plugga sen.. HÖRS


Kommentarer
Postat av: annie

glad jag blir! :)

2010-05-16 @ 15:11:12
URL: http://fagersta-posten.se/vivalavida
Postat av: En liten Krigare

Tjah din jävla pucko jävel!

Ska vi blogg-bråka eller?

2010-05-16 @ 17:42:48
URL: http://litenkrigare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0