Var bara det.

Vad hände med den här dagen? Bara en fråga..
Den var rätt nice till en början, med sol och sånt.
Några träffar på stan, bland annat Johan som skulle till Bollsta över helgen.
Sen slog nånting ner i huvudet på mig. Vad vet jag inte, men jag blev låg.
Satte mig därför efter en stunds överläggning på bussen hem till byn.
Där väntade mamma och pappa med thaimat, vilket jag inte hade så mycket emot nej...

Kvällen har jag tillbringat delvis på hundpromenad, delvis här för att hitta den perfekta balfrisyren, sooooooooom jag tillslut hittade!

Frågan är bara vad som hände med pluggningen och solandet? Solariet - NU!


PS. längtar rätt så jävla mycket tills nästa fredag nu! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0